Diskuse

Kraťasy 1

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přihlásila jsem se, okopírovala do formuláře článek a nevím jak ho odeslat. Poradíte mi?

0 0
možnosti
Foto

tak dnes to mám za pět;-)

1 0
možnosti
Foto

Mně se líbily dvě povídky, ačkoli jedna z nich mi trochu připomínala čekání na rozbalení ostravské klobásy.;-)

2 0
možnosti
Foto

A je ta klobása chutná, Trójanko?:)

1 0
možnosti
Foto

J22a17n67a 43M60a77j41o36v67á

13. 10. 2014 22:16

Teda, taková fuška, už podruhé za tři dny jsem použila své hlasovací právo8-o.

Díky. ;-D

4 0
možnosti
Foto

:) Tak snad ty Tvé hlasy nepropadnou :)

0 0
možnosti
Foto

Pobavila mě ta dvojka s tou trojkou;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Pro pobavení všech to bylo vymyšleno R^

0 0
možnosti

L12e68o 39W28o13l13f

13. 10. 2014 19:35

Lidi, špatně se ten váš blog hledá. Kdyby byl alespoň v zaujálech.

Jinak dobrý.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Co navrhuješ jiného pro větší zviditelnění krom zaujálů?:)

0 0
možnosti
Foto

Líbí se mi, že to někteří pojali minimalisticky a nevyužívají plný počet povolených znaků  R^;-)

Připomíná mi to jednu oblíbenou dramatickou dětskou říkanku - "Zabila ho":

Zabila ho.

Na rtech jí pohrával krutý smích,

když u jejích nohou ležel mrtev a lich.

Zabila ho,

malého černého švába.

3 0
možnosti
Foto

Jo...čím kratší a údernější, tím lepší :)

0 0
možnosti

Překvapili jste mě, týme Kraťasů, takhle anonymně to nemá chybu;-)

5 0
možnosti
Foto

Psali jsme, že to bude anonymně :))

1 0
možnosti

ufff, to jsem se teda zpotila. Skvělé.

:-)

2 0
možnosti
Foto

Až tak náročné bylo odhlasovat u první várky?:)

0 0
možnosti
Foto

Bezva :) Narýsován další blog :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1157x
Psát budete vy :)

Formulář Microsoft Office 2010

Formulář Libre Office

 

Vaše texty bude posuzovat veřejnost a čtyři samozvaní porotci.

Za estrogen Štěpánka Bergerová a Lenka Chromá ... za testosteron Martin Hatala a Karel Boháček :)

 

SPONZOŘI

eReading

Karlovarský suvenýr

Pragoline

Agentura Mám Talent