Diskuse

Kraťasy 5

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hm, tak tady jsem nic nevybrala a u třiadvacítky ztratila niť hned při prvním pohledu

0 0
možnosti
Foto

J72a23n69a 29M76a68j14o57v95á

27. 10. 2014 22:49

Dneska jsem si spokojeně vybrala :-)

0 0
možnosti
MH

Z počtu hlasujících mám radost. Co ty, Karle?

0 0
možnosti
Foto

Ač literární erocitečky z duše nemusím, 24 byla objektivně nejlepší, tak jsem se tentokrát kous do hýždě a kliknul ji tam.;-)

1 0
možnosti
Foto

Pozor na výklad usvědčujícího materiálu :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1157x
Psát budete vy :)

Formulář Microsoft Office 2010

Formulář Libre Office

 

Vaše texty bude posuzovat veřejnost a čtyři samozvaní porotci.

Za estrogen Štěpánka Bergerová a Lenka Chromá ... za testosteron Martin Hatala a Karel Boháček :)

 

SPONZOŘI

eReading

Karlovarský suvenýr

Pragoline

Agentura Mám Talent