Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TS

Prima, díky, Karle, už jsem klidnější :)

1 0
možnosti
Foto

Píšu to po kouskách už několik dní, málo času :) A s nikým jsem nekonzultoval, nikoho se neptal :))

1 0
možnosti
Foto

R^ Za nápad s diplomem. 8-o Za délku článku. Kolik kraťasů by to hodilo? :-) I já jsem pro reinkarnaci. Navrhovala bych ale, aby šlo opravdu o kraťasy.  Ještě bych zúžila limit slov. Vím, jsem drsná ;-). A ještě ke všemu bych zkrátila notně celou soutěž, aby se nerozplizla do měsíců. Myslím, že pak bude ještě koukavější a bude mit vetší šmrnc. Když Kraťasy, tak kraťasy. Se vším všudy!!;-D

1 0
možnosti
Foto

Limit slov bych nechal...ale přihlašovací dobu určitě zkrátil :))

0 0
možnosti
Foto

Zájem o další ročník minimálně z mé strany je. ;-)

1 0
možnosti
Foto

:) první vlaštovek diskuzní :))

1 0
možnosti
Foto

Je to moc dlouhé, to nečtu!

2 1
možnosti
Foto

:)) Dobře děláš, je to v podstatě nudné :))

1 0
možnosti
Foto

B57l30o43g 63I88n35f78o

29. 4. 2015 10:12

Milý Karle, to si piš, že další ročník Kraťasů podpoříme! A děkuju ti naozaj vela! honza

1 0
možnosti
Foto

Zdravím a dík za vše :)

0 0
možnosti
Foto

Ó... to není KRAŤAS, to je ROMÁN ;-)

Gratulace od spoluporotkyně tvůrci myšlenky a vedoucímu poroty R^ jakož i všem zúčastněným

1 0
možnosti
Foto

Bohužel...do kratšího textu by se mi to nevešlo :))

0 0
možnosti
Foto

Karle VELIKÝ, moc dobrá práce i když jsem ji sledoval jen z povzdálí. Martin je ŘÍZEK ( za mlada jsme ŘÍZEK používali, jestli dnes ještě někdo ví, co je tím myšleno?)!;-DR^

1 0
možnosti
K

Kraťasy

29. 4. 2015 8:24

Používá se to tak stále stejně :))

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1157x
Psát budete vy :)

Formulář Microsoft Office 2010

Formulář Libre Office

 

Vaše texty bude posuzovat veřejnost a čtyři samozvaní porotci.

Za estrogen Štěpánka Bergerová a Lenka Chromá ... za testosteron Martin Hatala a Karel Boháček :)

 

SPONZOŘI

eReading

Karlovarský suvenýr

Pragoline

Agentura Mám Talent