Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AAP

Kraťasáčci, gratuluji a těším se na další ročník R^

1 0
možnosti
Foto

Zatím se mi nepřihlásil nikdo, kdo by si to chtěl odpracovat :))

1 0
možnosti
Foto

Dobrý nápad na startu a spousta nápadů v průběhu. R^

A nebál bych se další várku ještě o fous zrátit. Mohli bychom tomu říkat třeba Literární Tanga. :-)

2 0
možnosti
Foto

Méně řádek, méně slov...hm...nejsi sám, koho to napadlo :) Je vás více ...ne, že by to nešlo...šlo, jistě...a popravdě, mně se líbí i název Tanga :))

1 0
možnosti
Foto

J45a92n 77Š35i77k

29. 4. 2015 20:28

Blahopřeji k ocenění, ale taky si myslím, že mohlo být větší, protože práce jste s tím musel mít hromadu. Za sebe bych určitě rád viděl pokračování soutěže. Pokud to tak bude, navrhuji ji zkrátit i za cenu menšího počtu povídek. Moc se mi ten nápad i realizace líbila, jen se mě zdálo, že se to hodně vleklo. Ale jinak super !!!

1 0
možnosti
Foto

Já zkrátím, případně, přihlašovací dobu a budu doufat...že přijde více povídek :))

0 0
možnosti
ZS

Musím se přiznat, že ze začátku jsem kraťasy četla ráda, ale pak už mi to připadalo moc dlouhý (bez podtextu;-)), a tak nějak se mi zdálo, že se to rozplizlo...

2 0
možnosti
Foto

Obecně lze říct...že kdyby bylo Kraťasů přišlo dvojnásobek, bylo by to tedy časově dvojnásob dlouhé :) Tedy pro Tebe dvojnásob rozplizlejší a s mnohem větší absencí "podtextu" :p 

A já bych byl o to více spokojenější, oč více lidí by bylo ochotno si vyzkoušet, zda v takové konkurenci zvládnou na 25 řádkách zaujmout někoho dalšího a zabojovat o ceny jen proto, že je k tomu pár dobrovolně to organizujících bláznu vybídne :)

0 0
možnosti
Foto

R^ je to teda dlouhý, ale přečetla jsem to celé ;-) Se moc nepředali, za tu dřinu ;-D A dík za nápad - napadlo mě, díky tomuto blogu, že píšu moc dlouhé články!

2 0
možnosti
Foto

Ale ne ... o tom není...nikdo mne nenutil přeci, dělal jsem to pro sebe, pro svou sebeprezentaci jinak, než s rohy na hlavě :)

2 0
možnosti
Foto

Dobře jsi to napsal. Asi jsi ani netušil, co práce za tím bude, co? 

Mimochodem, všimnul sis, jak mi na fotkách z pátku fotograf přebarvil vlasy na zrz? Za to můžeš ty?:-)

3 0
možnosti
Foto

Ne, netušil jsem, kolik bude práce a už vůbec ne, kolik "krizových" překvápek to přinese :) 

Tak to byl fotograf? To není Tvá barva vlasů kvůli mně? Njn...další krize ;)

2 0
možnosti
FS

Dobré. Snad jen s drobnou výhradou. Já tedy Hatalu za dobrého psavce rozhodně nepovažuji.

1 0
možnosti
Foto

Já ano :) Je snadno rozlišitelný oproti ostatním...ale já nejsem odborník ... a zatím jsem nedostal k tomu, abych otevřel jeho knížky, usuzuji jen z blogu :)

0 0
možnosti
Foto

Hmm...že bych neváhal a také si ji dal?:))

2 0
možnosti
MH

To je tak milý, až je to hezký, až takhle jsem to fakt nečekal. Konečně se taky někdy nechválím sám:-) Ale stejně: největší dík patří hlavně Tobě, Karle.

1 0
možnosti
Foto

Takhle jsem to viděl...na problémy "kálel" pes :))

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1157x
Psát budete vy :)

Formulář Microsoft Office 2010

Formulář Libre Office

 

Vaše texty bude posuzovat veřejnost a čtyři samozvaní porotci.

Za estrogen Štěpánka Bergerová a Lenka Chromá ... za testosteron Martin Hatala a Karel Boháček :)

 

SPONZOŘI

eReading

Karlovarský suvenýr

Pragoline

Agentura Mám Talent