Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Teď jsem si to přepočítala, vždyť je to více než jedna normostrana, to není žádná minipovídka... ;-)

1 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

kraťasy, zvláště u žen...nemělo to příjít už v létě?:-)těším se, jak blogéři téma uchopí.;-):-)

3 0
možnosti
Foto

Mělo...nedalo se stihnout připravit :)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
9 0
možnosti
Foto

Idnes zatím žádné ceny neslíbilo :) Krom podpory, která je uvedená...takže tužku nedostaneš :) Vzhledem k Tvému věku, pokud uspěješ, viděl bych to třeba na nějaký kloubní preparát, co ty na to?:))

5 0
možnosti
Foto

No, já mám sice raději než kraťasy krátké sukně, ale uvidíme...;-D

2 0
možnosti
Foto

To je řeč žoldnéře :)) R^

0 0
možnosti
Foto

J27a45n77a 33M71a74j91o51v88á

9. 10. 2014 14:36

Fandím a zůstanu příznivkyní :-)

2 0
možnosti
Foto

Čekám účast :))

2 0
možnosti
Foto

Zdravím vespolek a koukám, jaká se tu rozjela diskuze ;-D R^

Ještě chvíli a bude to jak za starých časů ;-)

Přeji všem zúčastněným inspirativní témata a těším se s ostatními porotci na svěží kraťasy...

6 0
možnosti
Foto

teda řeknu vám, vy jste mě docela naštvala, že jste v komisi a tudíž se nezúčastníte :-)

4 1
možnosti
Foto

Kraťasy nosím nejvíc a tak než se převléknu do jágrovek pošlu vám je poštou ať si lidi počtou. eHM - tedy natřu vám to - RADĚJI V NADĚJI - emailem

2 0
možnosti
Foto

Zvažovali jsme jako jednu z cen něčí kraťasy...ale nakonec to nedopadlo :))

Na maily se těšíme R^

0 0
možnosti
JH

J49o40s53e24f 56H90á26l13a

9. 10. 2014 10:46

Ahoj Karle, gratuluji k nápadu. Já už to sepsal, pro cenu se stavím až řeknete. Chtěl jsem si z těch knih vybrat něco od Poláčka, no tak ale co už. ;-D

Povídka - Kraťas

Připojil se - napsal - zvítězil.

Hezký den, Pepa.

6 0
možnosti
Foto

:)) bavím se :)) napiš to do formuláře a pošli R^

3 0
možnosti
Foto

Do toho jdu! ;-) Kraťasy mě totiž baví! R^R^R^R^

Fajn nápad.

4 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
Foto

Chtěl jsem kratší ... 7 řádek a dost...tam bys dostal jen román...ale byl jsem přehlasován :/

1 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1157x
Psát budete vy :)

Formulář Microsoft Office 2010

Formulář Libre Office

 

Vaše texty bude posuzovat veřejnost a čtyři samozvaní porotci.

Za estrogen Štěpánka Bergerová a Lenka Chromá ... za testosteron Martin Hatala a Karel Boháček :)

 

SPONZOŘI

eReading

Karlovarský suvenýr

Pragoline

Agentura Mám Talent