Diskuse

Kraťasy 19

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Postupuje vždy kraťas, který vyhraje skupinu?

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že ne. Postupují kraťasy s nejvyšším počtem hlasů. Doporučuji porotě pořídit klasické kuličkové počitadlo, to je taková jistota:-))

1 0
možnosti
Foto

Přihlásila jsem se, okopírovala do formuláře článek  -, a nevím, jak ho odeslat. Přes můj blog asi ne... Díky za radu. MP.

1 0
možnosti
Foto

Poslat formulář mailem jako přílohu, vyplněný, tj,,,název kraťasu, samotný kraťas, mailovou adresu i reálnou adresu...na mailovou adresu soutěže :)

0 0
možnosti
Foto

Dneska to pro mě bylo obzvlášť těžké. Ještě, že jde dát víc hlasů:-).

2 0
možnosti
Foto

Někdy se to moc pěkně sejde :) Já mám dokonce i svého postupového favorita...vlastně už dohromady dva :) Natolik mi utkvěly v paměti .)

2 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1157x
Psát budete vy :)

Formulář Microsoft Office 2010

Formulář Libre Office

 

Vaše texty bude posuzovat veřejnost a čtyři samozvaní porotci.

Za estrogen Štěpánka Bergerová a Lenka Chromá ... za testosteron Martin Hatala a Karel Boháček :)

 

SPONZOŘI

eReading

Karlovarský suvenýr

Pragoline

Agentura Mám Talent